Известие

Collapse
No announcement yet.

Придърпване

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Придърпване

    Предварително се извинявам, ако вече има такава тема, но ето какъв е моят случай.
    След смяната на ангренажния ремък, колата силно придърпва на ниски обороти, както и като пусна газта, за да убия малко скоростта. В сервиза, в който смениха ремъка ми казаха, че вероятно смуче въздух от някъде. Факт е, че преди да се смени ремъка, дори да е смукало въздух, придърпване нямаше.
    Моля за вашите мнения, какъв може да е проблема.
    Не знам какво да правя, след повторната ми среща с "майстора", се отказах да ходя пак там, защото такива глупости не бях слушал, още повече, че тоя човек беше доста притеснен и гузен, докато се опитваше да ме убеди, че - цитирам:
    "Преди не е придърпвало, защото не е бил зацепен правилно ремъка. Сега, след като го зацепихме, веднага е дало отражение това, че смуче въздух..."

  • #2
    Огледай си кабелите да не са скъсали някой, и не се научихте че се ходи в определени сервизи за тези манипулации!

    Comment


    • #3
      Кои сервизи? Този има пети и вс. необходимо. Кабелите ги проверих, няма нищо нередно там. Възможно ли е да не е зацепен ремъка правилно?

      Comment


      • #4
        Колега напиши от къде си,като за начало.За да знаем на къде да те насочим.
        156/2.0 Selespeed - Alfa Romeo 156 2.5 v6 24v --> http://vbox7.com/play:m1d6507527

        Comment


        • #5
          Не е зацепен кажи от къде си и ква е колата
          sigpic 156 2.4 JTD 136hp

          Comment


          • #6
            И как разбрахте, че не е зацепен правилно? Иди да я проверят в друг сервиз, но може и да не е проблема в зацепването.

            Comment


            • #7
              Колата има и газ, но на газ придърпването е по - слабо изразено. Разходът също е доста по - висок отколкото беше преди смяната на ремъка.
              И да ходя в сервизи, там може да си ме лъжат колкото си искат. Не съм милионер. Така един "разбирач", доста скъп при това, ми предлагаше да сложи тел на клапата за топло/студено, да си я местя ръчно, защото това било много трудно за оправяне... трябвало да се сваля цялото табло евентуално. След една зима мръзнене, разглобих жабката и свалих машинката. Оказа се, че тя не работи. Но още по интересното е, че спря да работи, след като газаджиите сложиха така уредбата, че системата непрекъснато прехвърляше ток и все нещо не работеше... я откажат стъклата, а светят безпричинно плафоните в купето, я имобилайзера не изключваше. Диагностиката показваше, че компа не разпознава имобилайзера и ми предложиха да го изолират. Това ме накара да взема и да си реша сам проблема. Вързах превключвателя на газта директно към акумулатора, а не към сервизния бушон и проблема се реши, но явно тия прехвърляния на напрежение са избили някой елемент на машинката за клапата и за това не работеше. Та оказва се, най - добре човек сам да си прави колата. Хем пари ще спести, хем няма да му я съсипват разни неандерталци.
              За това и питам тук - някой да даде мнение и да си я оправя сам.
              156, 1,6 туинспарк.
              Аз съм от Самоков.

              Comment


              • #8
                Ама чакай сега... ти като отидеш в сервиз... плащаш за краен резултат, не за хвърляне на боб. Ако иска да сменя 20 компонента по колата, теб това не те бърка. Понеже всеки може да смени 10 неща по колата и 1 от тези 10 да се окаже правилния. Това не значи, че трябва да си плащаш за другите 9. За мене майстор е този , който може да има 4 предположения, примерно за проблема и да почне да изключва всеки от тях с нова (част, работеща). Като накрая ти вземе пари само за тази, която е оправила проблема. Вече с такива уговорки ходя аз по майстори. Понеже и аз съм си патил от хубави диагностики... датчици сменях какво ли още не.. и накрая искала просто настройка на газта. Та идеята ми е.. отиди някъде в други сервиз обясни какво е правено от предния майстор... там ремъци ролки и зацепване... че преди това не е придърпвала и т.н. Вече те да го мислят,като изрично им кажеш, че ще платиш единстовено и само частта, която ще оправи колата. Не всички компоненти, които сменят за да отстранят проблема!!!

                Comment


                • #9
                  Това ми се струва, като да е проблем по свещ или бобина.
                  Разгледай големите свещи на първи и четвърти цилиндър.
                  Една от двете трябва да са сваляли при зацепването на ремъка. Ако са направили някоя магария при свалянето на свещта (подмяна с друга, увеличен луфт между електродите, или калпава връзка с бобина или високоволтов кабел), може да се получи това придръпване.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                    Това ми се струва, като да е проблем по свещ или бобина.
                    Разгледай големите свещи на първи и четвърти цилиндър.
                    Една от двете трябва да са сваляли при зацепването на ремъка. Ако са направили някоя магария при свалянето на свещта (подмяна с друга, увеличен луфт между електродите, или калпава връзка с бобина или високоволтов кабел), може да се получи това придръпване.
                    Братле, дай малко повече инфо по този въпрос. Струва ми се че е много вероятно да е нещо такова. Какво имаш предвид, като говориш за бобината, че не е свързана добре или че може да е повредена? Как обаче точно при смяната се е повредила...? Сега се сещам, че като я взех от сервиза, имаше период, в който при палене колата пукаше.

                    Comment


                    • #11
                      Вадил съм свещ със скъсана резба, крепила се е само на изолатора.Въртиш пък не се развива, плод на прекомерно стягане при завиване.Виж си и масата към планката с бубините, на мойта беше превъртяла резбата, сложих малко по дълъг болт да хване на здрави витки/има около 4-5мм още/ а масата удължих и я преместих на друг болт.Или завиваш и лепиш шпилка с лактайт и хващаш масата с гайка.Акож имаш такъв проблем де.
                      По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                      конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                      Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                      Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Rozen Покажи съобщение
                        Братле, дай малко повече инфо по този въпрос. Струва ми се че е много вероятно да е нещо такова. Какво имаш предвид, като говориш за бобината, че не е свързана добре или че може да е повредена? Как обаче точно при смяната се е повредила...? Сега се сещам, че като я взех от сервиза, имаше период, в който при палене колата пукаше.
                        При смяната на ремъка се сваля блока с бобините. Това е съпроводено с изключването на лулите от свещите. После при сглобяването ако не е натисната добре някоя от страничните на бобините лули, съответните свещи няма да работят добре.
                        Отделно пък при центровката на ангренажа се свалят свещи на първи или 4 - ти цилиндър (обикновено голямата на първи) за да се определи ГМТ.
                        Та при свалянето и качването на свещта може да е повредена, да и е променен луфта или просто да е сменена с друга, която е неподходяща за този мотор.

                        Накратко - провери дали всички лули са правилно включени към свещите а така също виж и състоянието на самите свещи.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment

                        Working...
                        X